Я сиджу на терасі свого невеликого будинку за містом, тримаю в руках келих червоного вина і дивлюся на захід сонця. Небо палає помаранчевим та рожевим, а в повітрі пахне чебрецем і спокійним вечором. Ще рік тому я не могла уявити, що можу собі дозволити таке життя. Я працювала вчителькою початкових класів у звичайній київській школі, де мій голос зривався від крику, а ноги гули від безкінечного стояння біля дошки. Моя зарплата ледве покривала оренду кімнати в комуналці, де вічно пахло чужими котлетами та сирістю. Я втомилася. Я втомилася від дітей, які не хотіли вчитися, від батьків, які звинувачували мене в усіх гріхах, і від директора, який вимагав звітів, наче я не вчителька, а бухгалтер. Одного вечора, коли я знову прийшла додому і просто впала на ліжко, я зрозуміла: так більше не можна. Мені потрібна була втеча. Хоча б на кілька годин.
Я взяла телефон і почала шукати щось, що могло б відволікти мене від цієї сірості. Я натрапила на відео в YouTube, де дівчина грала в якийсь слот і сміялася, наче виграла мільйон. Мені стало цікаво. Я ніколи не цікавилася азартними іграми, вважала це чимось чужим і небезпечним. Але тієї ночі я була готова на все, аби тільки вимкнути свій мозок. Я знайшла сайт, який виглядав стильно і сучасно, без дешевої реклами та нав'язливих банерів. І тоді я згадала, що вавада дзеркало завжди доступне навіть у випадку, якщо основний ресурс перевантажений, тому я без проблем зайшла і почала вивчати інтерфейс. Він був зручним, приємним для ока, і я відчула, що це саме те, що мені потрібно. Я зареєструвалася, поповнила рахунок на мінімальну суму, яку могла дозволити собі втратити, і почала гру.